Ankara'daki kolej vakıf okulu çıktı!

Ankara'daki kolej vakıf okulu çıktı!.6302
  • Giriş : 05.01.2007 / 00:00:00

Okul tuvaletindeki skandal görüntüler eğitim camiasını karıştırdı.

Facebook Twitter
Yazı Boyutu:


Milli Eğitim Bakanlığı, Türkiye'nin tanınmış özel okullarından birinin tuvaletinde öğrencilerin uyuşturucu partisi yaptığı iddia edilen görüntüler üzerine inceleme başlattı. İstanbul Milli Eğitim Müdürü Ata Özer'in 'okul Ankara'da' sözlerinin ardından iddialar Ankara'nın köklü bir vakıf okulu üzerinde yoğunlaşırken, okulun yönetimi iddialara basın toplantısıyla yanıt verileceğini bildirdi.

Görüntüleri ortaya çıkaran Star Haber Ekibi, eğitim kurumunun ismini açıklamadı. Milli Eğitim Bakanı Hüseyin Çelik, ekiple görüşerek okulun ismini aldı. Okul yönetimini için inceleme başlatılacağını bildiren Çelik, bir bakanlık müfettişini de olayı araştırmak için görevlendirdiğini belirtti. Okul tuvaletlerinde araştırma yapacak müfettişlerin elde edeceği bilgilere göre, öğrenciler hakkında geniş kapsamlı soruşturma başlatılacağı kaydedildi.
MEB'den yapılan açıklamada da, "Bakanlık, inceleme ve soruşturma başlatmıştır. Yapılan inceleme neticesinde ortaya çıkacak duruma göre gerekli hukuki işlemleri yapacaktır" denildi.

Görüntülerin ardından Ankara'daki eğitim çevrelerinde "Hangi okul?" sorusu gündeme geldi. İddialar köklü bir vakıf okulu üzerinde yoğunlaştı.
Görüntüdekine benzer bir tuvalete rastlamadıklarını bildiren vakıf yöneticileri, konuyla ilgili olarak basın toplatısı düzenleyeceklerini ve haber ekibinden okulun isminin açıklanmasını isteyeceklerini söyledi. Okul yönetiminin, görüntüdeki öğrencilere bakarak kendi okullarına kayıtlı olup olmadıklarını araştıracağı kaydedildi. Görüntülerin kurmaca olabileceği iddiası üzerinde de durulacağı belirtildi.

'Soğutucu olabilir'
Uyuşturucu madde ve bağımlılık konusunda uzman olan bir polis yetkilisi, tüp içindeki parfüm gibi sıkılan maddenin (soğutucu) bir tür uyuşturucu olabileceğini belirtti. Bu spreyin, spor müsabakalarındaki yaralanmalar dışında kullanımının görülmediğini belirten yetkili şunları söyledi: "Bu madde nefes yoluyla kullanıldığında, dengesiz hareketler yapmaya, bayılmalara, kendiliğinden gülmelere neden olabilir. Kullanan kişi, kas ve göz kontrolünü kaybeder. Olay kesinlikle bir oyun ya da şaka değil. Bunların bağımlılar tarafından kullanıldığına hiç rastlamadık."

Facebook Twitter Yahoo Google Linkedin Stumbleupon Delicious