Beşiktaş Vatan'ı yalanladı

  • Giriş : 22.04.2008 / 13:35:00

Beşiktaş Futbol Yatırımları Sanayi ve Ticaret A.Ş., Vatan Gazetesi'nde yer alan 'Beşiktaş'ta Demirören Kimi Yanılttı?' başlıklı yazı üzerine İstanbul Menkul Kıymetler Borsası'na bir açıklama gönderdi.

Facebook Twitter
Yazı Boyutu:


Kulubün resmi sitesinden yapılan açıklamada şöyle denildi:

"19.04.2008 tarihli Vatan Gazetesi'nde yer alan "Beşiktaş'ta Demirören Kimi Yanılttı?" başlıklı habere istinaden özel durum açıklamamızdır.

Söz konusu haberde yer alan, eski teknik direktörlerimizden Vicente Del Bosque ve yardımcılarına ait dava ile ilgili olarak, Beşiktaş Futbol Yatırımları San.ve Tic.A.Ş.'nin Sermaye Piyasası Kurulu'na sunulan Mali Tablolara ait Raporlarda konuya yer verilmediğine, bu nedenle kamuoyu ve İMKB 'de BJKAS hissesi sahibi yatırımcılarımızın da yanıltıldığı ifadelerine yer verilmiştir.

Ancak Şirketimiz söz konusu dava başladığından beri SPK'na sunulan ve bağımsız denetçilerimizin de özel olarak görüş sayfalarında yer verdiği, mali tablolarımızın dipnotlarında, bu davaya ilişkin aşamalar tüm detayları ile bildirilmiştir. Ayrıca görülen ihtiyaç veya SPK ve İMKB'nin talepleri doğrultusunda toplam 16 kez özel durum açıklaması yapılmıştır.

Görüleceği gibi konu hakkında SPK mevzuatına uygun bilgilendirmeler yapılmıştır.

Bu açıklamalardan anlaşıldığı gibi söz konusu haberde yer alan, eski teknik direktörlerimizden Vicente Del Bosque ve yardımcılarına ait dava ile ilgili olarak, Beşiktaş Futbol Yatırımları San.ve Tic.A.Ş.'nin Sermaye Piyasası Kurulu'na sunulan Mali Tablolara ait Raporlarda konuya yer verilmediği, bu nedenle kamuoyu ve İMKB'de BJKAS hissesi sahibi yatırımcılarımızın da yanıltıldığı şeklinde ifadeler gerçeği yansıtmamakta olup, söz konusu haberin mali tablolara ait raporlar hakkında gerekli incelemeler yapılmadığından dolayı oluşan bilgi eksikliğinden kaynaklandığı düşünülmektedir."

Facebook Twitter Yahoo Google Linkedin Stumbleupon Delicious