Bit ile mücadelede ilaç yutun
Fransa'daki bilim adamlarının yaptığı araştırma, bitlerin klasik tedavilere dirençli olduğu durumlarda ivermektin etken maddesinin vakaların yüzde 95'inde etkili olduğunu gösterdi.
Araştırmacılar, ağızdan alınan doz ile klasik bit losyonlarının etkisini kıyasladı. İlacı içen kişilerin yüzde 95'inin, losyon kullananların ise yüzde 85'inin bitlerden kurtulduğu görüldü.
Araştırma, Amerikan "New England Journal of Medicine" dergisinde yayımlandı.
DİĞER HABERLER
Suat Yıldırım gerçeği yüzümüze vurdu
Prof. Dr. Suat Yıldırım, televizyona ayırdığımız zamanı, Peygamberimize ayırmadığımı söyledi.
Kötü alışkanlıklardan kurtulabilir miyiz?
İnsanların alışkanlıkları haline gelen tırnak yemek, gevezelik etmek gibi kötü alışkanlıklardan kurt






































