Bu TV RTÜK tarafından kapatıldı!

Bu TV RTÜK tarafından kapatıldı!.15374
  • Giriş : 20.03.2009 / 22:55:00

Aytaç Durak'ın oğlu Gökhan Durak'ın sahibi bulunduğu yerel Çukurova televizyonu izinsiz frekansta yayın yaptığı gerekçesiyle RTÜK tarafından kapatıldı.

Facebook Twitter
Yazı Boyutu:


Adana ve çevresinde UHF-36 kanalından yayın yapma hakkı bulunan Çukurova TV'nin RTÜK'ün izni olmadan UHF-67 kanalından yayın yaptığı açıklandı. RTÜK tarafından 19.03.2009 tarihinde televizyona gönderilen yazıda kapatma nedeni hakkında özetle şu görüşlere yer verildi: "Adana ilinde yapmakta olduğunuz yerel televizyon yayını üst kuruldan izin alınmadan UHF-36 kanaldan UHF-67 kanala değiştirilmiştir. Üst kurulca görevlendirilen teknik elemanlarca yerinde yapılan uyarıya rağmen izinsiz verici faaliyetlerini durdurmayan kuruluşunuzun UHF-67 kanaldaki vericinizin durdurulmasına ve kuruluş hakkında yasal işlemler başlatılmasına karar verilmiştir."

Saat 17.00 itibariyle yayınları durdurulan televizyon binasının önünde basın toplantısı düzenleyen Aytaç Durak, uygulamayı siyasi olarak değerlendirdi. Durak, demokrasiye gölge düşürücü hareketlere devam edildiğini iddia etti. RTÜK'ün Çukurova TV'nin yayınlarını keseceği gün kamuoyunun ayağa kalktığını ve bu arada YKS'nin "seçim sath-ı mailinde televizyon kapatmak, bizim yetkimiz altındadır." şeklinde açıklama yaptığını belirten Durak, YKS'nın duyurusuna rağmen üst kurulun yasal boşluk bularak, TV'yi kapattığını ileri sürdü. Durak, "Burada önemli olan şu; bu televizyonunun büyük hissedarı oğlumundur." diye konuştu.

Televizyonun tekrar yayınlarına başlaması için İdare Mahkemesi'ne itiraz edeceklerini kaydeden Durak, büyük ihtimalle bu işi halledeceklerini söyledi.

Facebook Twitter Yahoo Google Linkedin Stumbleupon Delicious

*

*


*