Ergenekon sanıklarından çok ağır hakaretler!

Ergenekon sanıklarından çok ağır hakaretler!.22587
  • Giriş : 29.07.2008 / 23:42:00
  • Güncelleme : 29.07.2008 / 23:33:57

Ergenekon sanıkları Ümit Sayın ve Orhan Tunç'un telefonda çok ağır hakaretlerde bulunduğu ortaya çıktı.

Facebook Twitter
Yazı Boyutu:


Ergenekon sanıkları kendi aralarında konuşurken, komuta kademesinin zirvesi için "dedeleri Hıristiyan" gibi nitelemeler yapıp, darbe duyumlarını anlatıyorlar.

"Dedeleri Hıristiyan kanından"

Ümit:
Doğu paşa 'hukuki hak doğdu diyor'. (Doğu Silahçıoğlu'nun AK Parti en kısa sürede iktidardan uzaklaştırılmalıdır diye yazdığı 3 Şubat 2008 tarihli Cumhuriyet gazetesindeki köşesini kasttederek)

Orhan: Hocam doğdu da bir yerlerden bir şey bekliyorlar. Telefonda tam söyleyemiyorum. Üstleri var ya hani bunların. Okey bekliyorlar. Bugün bir korgeneralle konuştum, aynen şunu söylüyor: 'Oğlum babanın haberi olmadan evlat ne yapar'... Ben de 'Komutanım artık evlat babayı dinler mi? dedim... Bunların baba dedeleri Hıristiyan kanından.

Ümit: O zaman bir şey olmayacak.

Orhan: Olacak.

Ümit: Yargıtay Başkanı ile Danıştay açıklama yaptılar ben de 'gaz alma' dedim. İnşallah bir şeyler yaparlar.

Orhan: Pazartesi çıkıyorum, orada anlatacağım. İnanmazsınız diye ses kayıt ettim. Siz şimdi diyeceksiniz ki 'telefon dinlenir.' O geri zekalılar da bunu öğrendi. Özellikle o zat-ı muhteremin konuşmasını tabi. Hocam bu geri zekalıları kafanıza takmayın. Yüzde 47 olmuş yüzde 67 olmuş önemli değil.

ASKERLER UYUMUYOR

Ümit Sayın- Orhan Tunç 18 Ocak 200

Orhan:
Hocam inşallah görüşsek. Durumlar hakikaten çok gergin. Yani onlar (askerleri kastederek) ne yapıyor falan diyorsunuz ya. Onlar (askerleri kastederek) uyumuyorlar haberiniz olsun. Özellikle 3 gündür uyumuyolar.

BUGÜN

Facebook Twitter Yahoo Google Linkedin Stumbleupon Delicious

*

*


*