İngiliz Ekonomist dergisinden gizli anlaşma haberi için özür

İngiliz Ekonomist dergisinden gizli anlaşma haberi için özür.12136
  • Giriş : 29.12.2007 / 11:45:00
  • Güncelleme : 29.12.2007 / 11:23:21

İngiliz Ekonomist dergisi '5 Kasım'da Erdoğan'la Bush gizli anlaşma yaptıkları' iddiası ortaya atmıştı.

Facebook Twitter
Yazı Boyutu:


İngiliz Ekonomist dergisi geçen gün haberinde '5 Kasım'da Erdoğan'la Bush gizli anlaşma yaptıkları' iddiası ortaya atmıştı. Dergiden o haber için açıklama geldi.

Başbakan Erdoğan'la ABD Başkanı George W. Bush'un 5 Kasım tarihindeki görüşmesinde Türkiye'nin Irak Bölgesel Kürt yönetimini tanıması konusunda anlaşma yaptıkları iddiasını gündeme getiren Economist dergisinin Türkiye muhabiri özeleştiri yaptı.

Taraf gazetesinde köşe yazarlığı da yapan derginin Türkiye muhabiri Amberin Zaman, dünkü köşe yazısında haberinde “özensizliğin söz konusu” olduğunu kabul etti.

Zaman, yazısında şu ifadeleri kullandı: “Bir iddiayı dile getirirken bunun sadece bazı kaynaklardan duyduğumuz yorumlardan ibaret olduğunun yeterince altını çizemedik. Daha da vahimi görüştüğümüz Türk yetkililerinin bu iddiaları yalanlamış olduklarını belirtmeyi ihmal ettik. Profesyonel gazetecilik ve etik anlayışına sığmayan bir özensizliğin söz konusu olduğu ortada.”

Facebook Twitter Yahoo Google Linkedin Stumbleupon Delicious