Kanaltürk'ün satışı medyada nasıl yorumlandı?

Kanaltürk'ün satışı medyada nasıl yorumlandı?.9348
  • Giriş : 13.05.2008 / 16:15:00
  • Güncelleme : 13.05.2008 / 16:18:06

Kanaltürk'ün satılması bir gazete hariç bütün gazetelerde haber oldu. Gazetelerin bakış açıları ilginçti. İşte satışla ilgili o başlıklar ve görmeyen gazete...

Facebook Twitter
Yazı Boyutu:


Hürriyet; 'En ulusalcı' TV kanalını Bugün'ün sahibi İpek aldı

Milliyet; Ulusalcı' Kanaltürk muhafazakâr Koza'da

Zaman; Kanaltürk'ü Akın İpek satın aldı

Cumhuriyet; Tuncay Özkan’ın sahibi olduğu Kanaltürk’ü, Bugün gazetesinin sahibi olan Koza İpek Grubu satın aldı.

Radikal gazetesi; www.bizkaclirayiz.com.tr başlığı ile en ilginç manşeti atan gazete oldu. Haberin spotunda ise; Ulusalcıların sesi ve 'bizkaçkişiyiz' kampanyasının sahibi Kanaltürk, AKP'ye yakınlığıyla bilinen Bugün gazetesinin sahibi Akın İpek'e satıldı. İfadeleri kullanıldı.

Vakit gazetesi; Tuncay Özkan kanalını sattı
Son günlerin en çok tartışılan ve sahibi Tuncay Özkan'ın açıkça darbe çığırtkanlığı yaptığı Kanaltürk, sürpriz bir şekilde satıldı. Sıkıntılar çeken kanalını satan Tuncay Özkan'ın müşterisi ise çok sürpriz bir isim.

Star; Kanaltürk TV satıldı. Haberin spotunda, CHP'nin kayıp 4 trilyonu iddialarının ardından Özkan 'Ulusalcı medyanın son kalesi' dediği Kanaltürk'ü İpek-Koza grubuna sattı. İfadelerine yer verildi.

Haber Bugün'de Yok

Koza İpek Grubu'nun Bugün gazetesinde, satışla ile ilgili hiç bir bilginin olmaması dikkat çekti.

Facebook Twitter Yahoo Google Linkedin Stumbleupon Delicious