Prefabrik

Kız çocuğu istiyorsanız 'muz' yemeyin!

Kız çocuğu istiyorsanız 'muz' yemeyin!.9066
06.09.2010 / 11:45:45

Hollanda’daki Maastricht Üniversitesi’nde yapılan bir araştırmaya göre, kız çocuk sahibi olmak isteyen annelerin “tuzlu” yiyeceklerden ve “muz”dan uzak durmaları gerekiyor.

Facebook Twitter
Yazı Boyutu:

Daha önce yapılan araştırmalar sodyum ve potasyum zengini yiyeceklerin yenmesi gerektiğini belirtirken, son araştırmalar kalsiyum ve magnezyum içerikli yiyeceklerin kız çocuk sahibi olmada daha etkili olduğunu gösterdi.

Kız isteyen anne adaylarının kalsiyum içerikli yoğurt, peynir, ıspanak, badem, brokoli, portakal, somon balığı ve yulaf ezmesi ile magnezyum içerikli kaju fıstığı, fasulye, buğday gevreği gibi yiyecekleri yemesi gerektiği belirtildi. Bilim adamları, babanın yediklerinin çocuğun cinsiyetini belirlemede herhangi bir etkisinin olmadığını da savundu.

Facebook Twitter Yahoo Google Linkedin Stumbleupon Delicious

*

*


*