Sabah Sedat Simavi'nin adını yanlış yazdı

Sabah Sedat Simavi'nin adını yanlış yazdı.13573
  • Giriş : 13.12.2007 / 17:03:00

Sabah gazetesi Türk medyasının duayen ismi Sedat Simavi'nin ismini yanlış yazdı.

Facebook Twitter
Yazı Boyutu:


Sedat Simavi, Türk Basın tarihinin en önemli isimlerinin başında geliyor. 3 gün önce ölüm yıldönümünde anılan Sedat Simavi'nin anısına Türkiye Gazeteciler Cemiyeti tarafından 31. kez düzenlenen Sedat Simavi ödül töreni haber olarak yayınlandı. Ancak haberi yayınlayan Sabah gazetesi, gazeteciliğin en önemli isimlerinden birini yanlış yazdı.

Sedat Simavi, Sedat SEMAVİ olarak gazetedeki habere basıldı. Bunun bir dizgi hatası olduğunu kabul etmek isterdik. Ancak gazetenin internet baskısında da saat 16.17 itibariyle hala bu isim yanlışlığı aynen duruyordu.

Türkiye Gazeteciler Cemiyetince (TGC) bu yıl 31'incisi düzenlenen "Sedat Simavi Ödülleri", İstanbul, Sabancı Center'daki törenle sahiplerini buldu. Anadolu Ajansı (AA) foto muhabiri Gürsel Eser "En Büyük İhanet" başlıklı fotoğrafıyla Gazetecilik dalında övgüye değer görüldü. "Radyo Ödülü", BBC Türkçe Yayınlar Bölümü Programı "Arka Bahçe" ile Emre Azizlerli'ye verildi. "Televizyon Ödülü"ne, TRT'de yayınlanan "Özü-Türk-Karaylar" adlı televizyon programıyla Neşe Sarısoy Karatay layık görüldü.

Facebook Twitter Yahoo Google Linkedin Stumbleupon Delicious