Tartışmalı program yine yayınladı

  • Giriş : 11.05.2007 / 00:00:00

Hamas örgütünün denetimindeki El Aksa televizyonu, Enformasyon Bakanı'nın karşı çıkmasına rağmen tartışmalara yol açan çocuk programını bugün yine yayınladı.

Facebook Twitter
Yazı Boyutu:


El Aksa televizyonundaki haftalık "Geleceğin Öncüleri" programında Miki Fare kostümü giyen bir kişinin, çocuklara İsrail'le mücadele propagandası yapması tartışmalara yol açmıştı. Filistin Enformasyon Bakanı Mustafa Barguti, yaptığı açıklamada "TV programında Filistinlilerin işgale karşı yürüttüğü meşru mücadeleye yanlış yaklaşıldığı" görüşünü dile getirmiş ve çocuklara yönelik bir programın siyasi mesaj vermek için kullanılmasının talihsizlik olduğunu belirtmişti. Barguti dün, televizyonun programı yayından kaldırdığını açıklamış, ancak televizyon yetkilileri bunu yalanlamıştı. El Aksa televizyonunun başkanı Fethi Hammad ise Hamas'ın internet sitesinde yayımlanan açıklamasında programlarının "hiçbir ahlaki ve mesleki ilkeyi ihlal etmediğini" iddia etti. Hammad, programın içeriğini değiştirmeyeceklerini ve yayınlamaya devam edeceklerini söyledi.

Facebook Twitter Yahoo Google Linkedin Stumbleupon Delicious