Galatasaray Kulübü’nün seçimli olağan genel kurulu tamamlandı ve mevcut başkan Dursun Özbek, oyunu kullanarak yeni dönemdeki hedeflerini açıkladı. Galatasaray Lisesi’nde düzenlenen genel kurulda 1 numaralı sandıkta oyunu kullanan Özbek, “Bu seçim Galatasaray için hayırlı olsun. Arkadaşlarımla beraber yeni dönemde geçmişte yaptığımız hizmetlerin daha üzerine çıkmak için çalışacağız. Bütün genel kurul üyelerine bunun sözünü veriyorum. İnşallah Galatasaray, 2026-2028 döneminde de başarılar yaşayacak.” dedi. Fatih Terim de oyunu kullanarak “Hayırlı olsun.” ifadelerini iletti.
SEÇİMDE TEK ADAY OLARAK YER ALDI
Galatasaray Kulübü İkinci Başkanı Metin Öztürk ve divan kurulu başkanı Aykutalp Derkan, aynı sandıkta oyunu kullandı. Dursun Özbek’in tek aday olarak girdiği genel kurulda, sandıklar saat 15.00’te kapandı. Seçim sürecinde 2079 üye oy kullandı ve Dursun Özbek, 1780 geçerli oyla yeniden Galatasaray Başkanı olarak seçildi.