Oğuzhan Koç, son yayınladığı video ile dikkatleri üzerine çekti. Videoda, neredeyse tüm hit şarkılarını Milli Takım marşına dönüştürmeye çalışarak, “Herkes yaptı bir biz yapmadık, hızlı olmamız lazım” sözleriyle bu projeye atıfta bulundu. Ancak, asıl sürpriz videonun finalinde gerçekleşti. Koç, kendi tarzından uzak, sert ve agresif bir marş parodisi paylaştı. Bu parodi, gün geçtikçe ilginçleşen marş yarışmasını da tiye aldı. Parodinin sözleri sosyal medyada hızla yayıldı: “20 yıldır hasretiz. Dünyayı uyaralım Kupayı verin hemen Olaysız dağılalım Gülmeden top oynarız Biz hep sinirliyizdir Futbol bizde böyledir Çok sinirli oynanır Savaşmaya geldik biz Kupayı verin hemen Sinirlerim tepemde.”
OĞUZHAN KOÇ'UN MARŞ PARODİSİ VİRAL OLDU
Koç’un paylaştığı parodi, sosyal medya kullanıcıları arasında büyük ilgi gördü. Özellikle sözlerinin sertliği ve mesajı, izleyenlerin dikkatini çekti. Bu tür içerikler, sanatçının mizahi yönünü de gözler önüne seriyor. Koç, eğlenceli ve eleştirel bir bakış açısıyla gündemi yakından takip etmeyi sürdürüyor.