Oyuncu Pelin Karahan, gala gecesinde yaşanan olayların sosyal medyada yansıtıldığı gibi olmadığını belirtti. Karahan, muhabirlerle yaptığı sohbet sırasında herhangi bir gerginlik veya müdahale söz konusu olmadığını ifade etti. Erdal Özyağcılar’ın esprili bir tavırla konuştuğunu vurgulayan Karahan, etkinliğin son derece eğlenceli geçtiğini ve herkesin keyif aldığını belirtti. Usta oyuncunun tamamen nezaket gereği sözü yapımcı ve yönetmene bırakmak istediğini dile getiren Karahan, çıkan yorumların gerçeği yansıtmadığını özellikle vurguladı.
GALADA GÜLÜCÜKLERLE DOLU ANLAR YAŞANDI
Karahan, “Hayır hayır. Asla öyle bir müdahale yok. Erdal Özyağcılar çok esprili bir adamdır, tanıyanlar bilir. O gün aşırı keyifliydik, aşırı eğlendik. Hiç öyle bir gerginlik yok. O sadece nezaket olarak benden sonra yapımcıya ve yönetmenimize vermek istedi. Herkes zaten o yönlendirdi, Nurseli ablayı yanaklarından öptü. Gayet güle oynaya çok keyifli bir galaydı. Öyle bir şey çıktı ama alakası yok yani. Hiç yani, bunlar nereden çıkıyor? Oradaki basındaki arkadaşlarımız olsa zaten söylerler. O kadar güldük ki, kahkahalarla geçti yani. Tamamen Erdal abinin esprili kişiliğiyle alakalı. Saygım sonsuz, onun da bize sevgisi sonsuzdur” diyerek iddiaları net bir şekilde yalanladı.