Zorlu günleri geride bırakan Pekkan ailesinin beklediği güzel haber nihayet geldi. Semiramis Pekkan’ın akciğer kanserine yakalanması, magazin dünyasında büyük üzüntü yaratmıştı. Ancak, ünlü ismin tedavi süreci geçtiğimiz haftalarda başarıyla tamamlandı. Ajda Pekkan, kardeşi Semiramis’in sağlık durumu hakkında yaptığı açıklamayla sevenlerinin içini rahatlattı. Süperstar’ın sözleri kısa sürede sosyal medyada gündem oldu.
SEMİRAMİS PEKKAN SAĞLIĞINA KAVUŞTU
Ajda Pekkan’ın kız kardeşi Semiramis Pekkan, bir süredir kanser tedavisi görüyordu. Geçtiğimiz haftalarda yaptığı paylaşımda, tedavinin sona erdiğini müjdelemişti.
DUYGUSAL ANLAR YAŞANDI
Etiler’de görüntülenen Ajda Pekkan, muhabirlerin Semiramis hakkında sorduğu sorular karşısında duygusal anlar yaşadı. Kardeşi Semiramis’in akciğer kanseri tedavisini başarıyla tamamladığını belirten Ajda Pekkan, “Semiramis sağlığına kavuştu çok şükür. Bu süreçte dostları onu çok güzel destekledi. Kardeşim benim o, canım ya.” sözlerini paylaştı.
PERUĞA VEDA EDEREK GÜÇLÜ DURUŞUNU GÖSTERDİ
Öte yandan, tedavi sürecinde peruk kullandığını dile getiren Semiramis Pekkan, geçtiğimiz günlerde ablasının konserinde görüntülendi. Zorlu günleri geride bırakan Pekkan, peruksuz haliyle ilk defa objektiflere yansıdı ve enerjisiyle dikkat çekti.
Semiramis Pekkan, güçlü duruşuyla izleyenlerden tam not alarak “yeniden doğmuş gibi” yorumlarına da neden oldu. Geçtiğimiz günlerde yaptığı açıklamada, “Bu süreçte kardeşim Ajda Pekkan, oğlum ve eski eşim çok destekçi oldu. Hastalığımı atlattım, sadece kontrollerim sürüyor. Kötü bir durum yok.” ifadelerine yer verdi.