Trabzonspor, Ziraat Türkiye Kupası’nı kazanarak büyük bir başarıya imza attı. Bu zaferin ardından bordo-mavililerden önemli gelişmeler yaşanıyor. Takımın tecrübeli oyuncuları Edin Visca ve Anthony Nwakaeme, kulübe veda mesajları paylaştı.
VİSCA'DAN DUYGULU VEDA MESAJI
Edin Visca, paylaştığı mesajda, “İyi ki geldim bu şehre… İyi ki birlikte her şeyi yaşadık” ifadelerini kullandı.
NWAKAME'DEN TARAFTARLIK VURGUSU
Anthony Nwakaeme ise, “Trabzonspor oyuncusu olmasam bile ben büyük bir Trabzonspor taraftarıyım” diyerek duygularını dile getirdi.