Trabzonspor, Ziraat Türkiye Kupası’nı kazanarak büyük bir başarı elde etti ve bu vesileyle sosyal medya hesabından bir teşekkür paylaşımı yaptı. Bordo-mavili kulüpten yapılan açıklamada, “Teşekkür Ziraat Türkiye Kupası şampiyonluğumuzun ardından camiamızı tebrik eden; başta Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan olmak üzere, Milliyetçi Hareket Partisi Genel Başkanı Sayın Devlet Bahçeli’ye, Cumhurbaşkanı Yardımcımız Sayın Cevdet Yılmaz’a, Adalet Bakanımıza…” ifadelerine yer verildi.
TRABZONSPOR'DAN TEŞEKKÜR MESAJI
Başkan Recep Tayyip Erdoğan, Trabzonspor’un bu önemli başarısını kutlayarak kulübe tebrik mesajı gönderdi. Kulüp, bu mesajla birlikte camiasının destekleri için teşekkür etti ve şampiyonluğun önemine vurgu yaptı.
ŞAMPİYONLUK COŞKUSU
Trabzonspor’un Ziraat Türkiye Kupası’nı kazanması, taraftarları tarafından coşkuyla karşılandı. Şampiyonluk kutlamaları, takımın başarılarını ve birlikteliğini daha da pekiştirdi.
GÜNDEMDEKİ DİĞER HABERLER
Trabzonspor’un başarısının yanı sıra, sosyal medyada başka dikkat çekici gelişmeler de yaşandı. Sanat dünyasında Simge Sağın’ın sevgilisiyle ilgili paylaşımları ve Beyaz Saray’da yaşanan silah sesleri gibi olaylar gündemi meşgul etti.