Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, savaşın başlangıcından bu yana Türk sahipli 11 geminin Hürmüz Boğazı’nı güvenli şekilde geçerek ayrıldığını ve bölgedeki gelişmeleri anbean takip ettiklerini duyurdu. Bakan, gemiler ve vatandaşlarla sürekli temas halinde. 21 Haziran sabahı iki Türk gemisi bölgeden ayrıldı.
21 HAZİRAN'DA İKİ GEMİ DAHA AYRILDI
Bakan Uraloğlu, 21 Haziran sabahı iki Türk gemisinin daha ayrılmasıyla toplam 11 geminin güvenli geçiş yaptığını açıkladı. Bu gemiler Hürmüz Boğazı’nı geçerek Körfez’den ayrıldı.
KÖRFEZ'DE 7 GEMİDE 177 VATANDAŞ GÖREV YAPIYOR
Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’nde toplam 7 gemi bulunuyor. Bu gemilerde 177 Türk vatandaşı görev yapıyor. Gemilerden biri Türk bayrağı taşıyor.
GÜVENLİK TEDBİRLERİ KARARLILIKLA SÜRDÜRÜLÜYOR
Uraloğlu, her koşulda vatandaşların ve gemilerin güvenliği için tedbirlerin sürdüğünü belirtti.