Göztepe, yaz transfer dönemi çalışmalarına hız verdi ve İngiltere Championship ekibi Bristol City’nin formasını giyen Sinclair Armstrong’u kadrosuna kattı. İzmir temsilcisi, İrlandalı hücum oyuncusu ile 4+1 yıllık sözleşme imzaladı. 22 Haziran 2003’te İrlanda’da doğan Armstrong, İrlanda Milli Takımı’nda da görev aldı.
SÖZLEŞME İMZALANDI
Kulüpten yapılan resmi açıklamada Armstrong’a hoş geldin denildi. Yeni transferin şanlı formayla başarılar kazanması temenni edildi. Armstrong, kariyerinde son olarak Bristol City forması giymişti.
YENİ FORMASIYLA BAŞARILAR DİLENDİ
İrlandalı oyuncuya unutulmaz anlar yaşaması için dilekler iletildi. Armstrong, İrlanda alt yaş milli takımlarında da forma giymişti. Kariyerini artık sarı-kırmızı renkler altında sürdürecek.