Güney Kore Savunma Bakanı Ahn Gyu-back, ülkeyi ziyaret eden Japon mevkidaşı Koizumi Şinciro ile başkent Seul’de bir araya geldi. İki bakan, savunma işbirliğini geliştirme çabalarını sürdürme konusunda anlaştı. Özellikle yapay zeka başta olmak üzere ileri teknoloji alanlarında işbirliği artırılacak. Taraflar, Kore Yarımadası’nın nükleer silahlardan arındırılması taahhüdünü yineledi.
ÜÇLÜ İŞBİRLİĞİ SÜRDÜRÜLECEK
Bakanlar, bölgesel barış ve istikrarın korunması için ikili koordinasyonu güçlendirecek. Güney Kore, ABD ve Japonya arasındaki üçlü işbirliği de devam edecek. Açıklamada kalıcı barışın sağlanması yönünde mutabakat sağlandığı belirtildi.