Milli futbolcu Kerem Aktürkoğlu, Dünya Kupası’na veda ettikten sonra yaptığı açıklamada eleştirilere açık olduklarını ve ders çıkaracaklarını söyledi. Milli futbolcu, başarı ve başarısızlık karşısında aynı tutumu sergileyeceklerini belirtti. Aktürkoğlu, milletten özür dileyerek hakkını helal etmelerini istedi.
MİLLETTEN ÖZÜR DİLEDİ VE DERS ÇIKARACAĞINI SÖYLEDİ
Çok üzgün olduklarını söyledi. Milletimizin üzüntüsünün farkında olduğunu ekledi. Büyük hayallerle Dünya Kupası’na gittiklerini ifade etti. 24 yıl bekledikleri fırsatı değerlendiremediklerini belirtti. Daha iyisini yapmaları gerektiğini ama olmadığını söyledi. Bizden bekleneni veremedik dedi. Bunun dışında söylenecek söz olmadığını ifade etti. Başarılı olunca alkışlandıklarını, başarısız olunca eleştirildiklerini hatırlattı. Bundan ders çıkaracaklarını söyledi. Kendi adına özür diledi ve hakkını helal etmelerini istedi.