Kırıkkale’nin Yahşihan ilçesindeki MKE Mühimmat Deposu’nda AR-GE çalışmaları esnasında meydana gelen roket mühimmatının patlamasında iki kişi hayatını kaybetti. İhbar üzerine bölgeye AFAD, jandarma ve sağlık ekipleri sevk edildi. Bir kişi kalçasından yaralanırken başka bir kişi sinir krizi geçirdi. Yaralıların hayati tehlikesinin olmadığı belirtildi.
ADLİ VE İDARİ SORUŞTURMA BAŞLATILDI
Valilik, AR-GE çalışmaları sırasında mühimmatın patlaması sonucu iki kişinin öldüğünü açıkladı. AFAD başta olmak üzere ilgili kurumlar hızla bölgeye sevk edildi. Gerekli güvenlik tedbirleri alındı. Olayla ilgili adli ve idari inceleme başlatıldı. Süreç ilgili makamlarca titizlikle takip ediliyor. Açıklamada şu ifadelere yer verildi: “Vefat eden vatandaşlarımıza Allah’tan rahmet, kederli ailelerine ve yakınlarına başsağlığı diliyoruz.”