Sivasspor Divan Kurulu Başkanı Ali Yavuz, yeni yönetimin oluşturulması için çalışmaların sürdüğünü belirtti ve genel kurulun 22 Haziran Pazartesi günü yapılacağını duyurdu. Ali Yavuz, yazılı bir açıklama yaparak kamuoyunu bilgilendirdi. Çalışmaların aralıksız devam ettiğini ifade etti.
Vali Dr. Yılmaz Şimşek ve Belediye Başkanı Dr. Adem Uzun öncülüğünde başlatılan süreç sürüyor. Sağlıklı bir yönetim oluşturulması amacıyla genel kurul ertelendi. Toplantı, 22 Haziran Pazartesi günü saat 18.00’de TSO Toplantı Salonu’nda yapılacak.
Ali Yavuz, divan olarak futbolculara ödemelerin de yapılacağını belirtti. Açıklamada, kamuoyuna saygıyla duyurulduğu ifade edildi.