Türkiye Futbol Federasyonu Kulüp Lisans Kurulu, 22 Haziran 2026’da yeni sezon harcama limitlerini belirledi. 2025-2026 sezonu şampiyonu Galatasaray, en yüksek limiti alan takım oldu. Sarı kırmızılı kulübün limiti 9 milyar 6 milyon 596 bin 835 TL olarak açıklandı.
FENERBAHÇE VE BEŞİKTAŞ'A VERİLEN RAKAMLAR
Kurul, Fenerbahçe için 6 milyar 330 milyon 32 bin 702 TL belirledi. Beşiktaş ise 4 milyar 123 milyon 397 bin 974 TL harcama limiti aldı. Bu limitler, Kulüp Lisans ve Finansal Sürdürülebilirlik Talimatı’nın 121. maddesine göre hesaplandı.
DİĞER TAKIMLARIN LİMİTLERİ SIRALANDI
Trabzonspor, 2 milyar 530 milyon 783 bin 285 TL ile listede yer aldı. RAMS Başakşehir 1 milyar 99 milyon 918 bin 616 TL alırken Samsunspor 1 milyar 124 milyon 529 bin 320 TL kazandı. Çaykur Rizespor’un limiti 1 milyar 817 milyon 301 bin 750 TL oldu. Konyaspor, Kocaelispor, Corendon Alanyaspor ve Gaziantep FK sırasıyla limitlerini açıkladı. Kasımpaşa, Gençlerbirliği, Eyüpspor, Erzurumspor, Amedspor ve Çorum FK da diğer takımlar arasında yer aldı.