Taşınmaz satışlarında alıcı ve satıcıların dolandırıcılık, hırsızlık ve sahtecilik riskine karşı korunması amacıyla yeni bir düzenleme hayata geçiriliyor. Bakanlık, bu kapsamda güvenli ödeme sistemini zorunlu hale getirdi. Sistem sayesinde para transferleri daha güvenli bir ortamda yapılacak.
ÖDEME SİSTEMİ İÇİN TARİH UZATILDI
Güvenli ödeme sisteminin devreye alınma tarihi 3 ay süreyle ertelendi. Bakanlık, yönetmelikteki yetkisini kullanarak yeni tarihi 1 Ekim olarak belirledi. Teknik çalışmalar ve entegrasyonlar tamamlanana kadar süreç devam edecek.
TEKNİK ÇALIŞMALAR SÜRÜYOR
Bakanlık, Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü ile diğer paydaşlarla işbirliği içinde çalışıyor. Sistemin eksiksiz uygulamaya alınması için tüm süreçler yürütülüyor. Entegrasyonların tamamlanmasının ardından sistem kullanıma açılacak.