Yüsra Geyik, Altı Üstü İstanbul performansıyla beğeni toplarken, Şamdan Plus dergisine verdiği röportajda kariyeri ve dizisi hakkında değerlendirmelerde bulundu. Nihal karakterine hayat veren oyuncu, yaz mevsiminin kendisine çok iyi geldiğini söylüyor. Bu yazın hayallerinin çok üstünde geçtiğini ifade ediyor.
DİZİNİN İLGİSİ EKİBİ MOTİVE EDİYOR
Geyik, “Altı Üstü İstanbul”un kendisi için çok özel bir proje olduğunu vurguluyor. Hayallerinin çok üstünde bir yaz geçirdiğini belirtiyor. Dizinin gördüğü ilginin kendilerini motive ettiğini söylüyor. İlk bölümlerden izleyiciyle güçlü bağ kurmalarının ekibi mutlu ettiğini ifade ediyor.
HAYATIN MERKEZİNDE AİLE VE DİZİ VAR
Oyuncu, iş hayatında disiplinin önemli olduğunu vurguluyor. Düzenli çalışmayı ve sözlerini tutmayı önemsediğini söylüyor. İnsan ilişkilerinde kimseyi kırmamaya özen gösteriyor. Karadenizli olmasının duygularını yoğun yaşamasında etkili olduğunu belirtiyor. Hayatının merkezinde ailesi ve dizisi olduğunu ifade ediyor. Birbirine sıkı sıkıya kenetlendikleri bir dönemden geçtiklerini dile getiriyor.