Gümüşhane’de düzenlenen bir etkinlikte yaklaşık 40 sporcu, A Milli Futbol Takımı’nın 24 yıl sonra Dünya Kupası’na katılması dolayısıyla Torul ilçesindeki Acembol Gölleri’ne doğa yürüyüşü gerçekleştirdi. Sporcular, üzerlerinde Türkiye formaları ve ellerinde Türk bayraklarıyla zorlu parkura çıktı. Yaklaşık 13 kilometrelik yürüyüş boyunca milli takıma destek mesajları verildi. Ekip, 2 bin 730 metre rakımdaki göllere ulaştı. Göl kenarında Türk bayrağı açılarak hatıra fotoğrafı çekildi.
MİLLİ TAKIMA ZİRVEDEN DESTEK MESAJI
Dağcılardan Nigar Küçük, milli takıma başarılar diledi. “Bugün milli takımımız için Acembol Gölleri’ne yürüdük” dedi. 2 bin 700 metre yükseklikten başarı mesajı gönderdi. Herkes İçin Spor Federasyonu Gümüşhane İl Temsilcisi Osman Yılmazer, anlamlı bir etkinlik gerçekleştirdiklerini söyledi. “40’a yakın sporcumuzla yürüyüş düzenledik” diye konuştu. Zorlu parkura rağmen güzel bir etkinlik olduğunu belirtti. “24 yıl sonra Dünya Kupası’ndayız” ifadelerini kullandı. Yılmazer, “İnşallah sonu kupa olur” dileğinde bulundu.
GÜNÜBİRLİK FAALİYETTE BÜYÜK COŞKU
Trabzon Dağcılık ve Doğa Sporları İhtisas Kulübü Yönetim Kurulu Üyesi Ömer Boğuşlu, destek verenlere teşekkür etti. “Yaklaşık 40 kişilik ekiple günübirlik faaliyet düzenledik” dedi. Yürüyüşü A Milli Futbol Takımı adına gerçekleştirdiklerini ifade etti. Takıma başarılar dileyerek sözlerini tamamladı.