Konya Büyükşehir Stadyumu’nun hibrit çim zemininde ikinci yenileme çalışmaları başladı. Başkan Altay, sporcuların güvenli ve kaliteli zeminde mücadele edebilmesi için sahayı 2022’de hibrit çime dönüştürdüklerini hatırlattı. 2024’te ilk renovasyonu yaptıklarını belirten Altay, şu anda ikinci iyileştirme çalışmasını yürüttüklerini söyledi. Organik tabaka temizlenerek hibrit lifler yeniden yüzeye çıkarılacak ve oyun kalitesi artırılacak.
KAZI VE KUM SERİMİYLE YENİ SEZONA HAZIRLIK
Çalışmalar kapsamında sahanın mevcut durumuna göre 3 ila 5 santimetre kazı işlemi yapılacak. Ardından yıkanmış ve elenmiş dere kumu serimi gerçekleştirilecek. Son aşamada çim tohumu ekimi yapılarak saha yeni sezona hazır hale getirilecek. Yenileme çalışmalarının birkaç hafta içinde tamamlanması planlanıyor.