Fenerbahçe’de olağanüstü seçimli genel kurul süreci devam ederken teknik direktörlük için adı geçen Aykut Kocaman, dikkat çeken açıklamalar yaptı. Kocaman, kamuoyundaki iddialara açıklık getirerek süreci detaylandırdı. Gelişmelerle ilgili olarak ilk kez bu kadar kapsamlı konuştu.
SÜRECİN BAŞLANGICINI ANLATTI
Kocaman, kamuoyunu aydınlatma ihtiyacı hissettiğini belirtti. 1 Mayıs 2026 Cuma günü Aziz Yıldırım’ın davetiyle başlayan süreçte Oğuz Çetin’le çalıştı. Sezon planlaması, transfer tercihleri ve oyuncu dengesi üzerine yoğun bir çalışma yürüttüler.
İLETİŞİM ANİDEN KESİLDİ
Teknik planlama temasları sonrası iletişim aniden kopmuş. Kocaman, 16 Haziran Salı gecesi Oğuz Çetin’le görüşmesini anlattı. Görüşme iyi dileklerle bitmiş ancak ardından iletişim tamamen kesilmiş.
KARARI MEDYADAN ÖĞRENDİ
Ertesi gün yönetim kurulunun bir tercihi olduğu haberleri yansımış. Kocaman, bu haberlere medya aracılığıyla ulaştığını söyledi. Kendisine doğrudan bir bilgilendirme yapılmadı.
BAŞARI VE BAŞARISIZLIKTA YÖNETİMİN ROLÜ
Kocaman, yönetimlerin kararlarının belirleyici olduğunu vurguladı. Spor kulüplerinde en büyük payın yönetimlere ait olduğunu belirtti. Seçilmiş yönetimin tercihlerini kullandığını ifade etti.
İSMAİL KARTAL'A DESTEK MESAJI
Yeni teknik ekibe başarı dileyen Kocaman, seçilen isme destek verdi. Tercihlerle ilgili sorun olmadığını söyledi. İsmail Kartal ve ekibine başarılar diledi.
FENERBAHÇE SEVGİSİ ÖN PLANA ÇIKTI
Kocaman, kişisel kırgınlıklarının Fenerbahçe sevgisini gölgelemediğini belirtti. Yıllar içinde şahıslara kırgınlığı olsa da kulüp sevgisi önde gelmiş. Fenerbahçe’nin menfaatlerini her şeyden önce tuttuğunu vurguladı. Bu zorlu süreçte başarılı olunmasını temenni etti.