Maçtan önce üzgün olduğunu söyleyen Arda Güler, A Milli Takım’ın ABD’yi 3-2 yendiği maçın ardından eleştirileri haklı buldu ve kötü oynadıklarını itiraf etti. Karşılaşmada bir gol kaydeden Güler, maçın oyuncusu seçildi. Arda, “Drama yapamayız, kötü oynadık ve elendik” ifadelerini kullandı.
ARDA GÜLER, KÖTÜ OYNADIKLARINI KABUL ETTİ
Arda Güler, “İyi oynamadık, insanlar ne deseler haklılar” dedi. “Tüm eleştiriler haklı” ifadesini kullandı. “Ne deseler haklılar, çok kötüydük” diye ekledi.