Milli Takım, 2026 Dünya Kupası D Grubu son maçında ev sahibi ABD’yi son dakika golüyle 3-2 yenerek turnuvaya veda etti. Ancak galibiyet eleştirileri azaltmadı. Ünlü yorumcu Uğur Karakullukçu, performans düşüklüğüne dikkat çekti.
TAKIM PERFORMANSINDAKİ BÜYÜK DÜŞÜŞ ŞOK YARATTI
Karakullukçu, “Abi ben hiç beğenmedim.” dedi. “Yaşadığımız büyük düşüş beni şoke etti.” diye ekledi. “Sadece 9 şut, yüzde 47 topla oynama…” ifadelerini kullandı. “Ama nasıl olduysa 3 gol oldu.” diyerek tesadüfi galibiyeti vurguladı.
HACIOSMANOĞLU'NUN SÖZLERİNE İRONİK GÖNDERME
Karakullukçu, TFF Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu’na da gönderme yaptı. Hacıosmanoğlu daha önce eleştirilere tepki göstermişti. “Rakipler bizi ezerek yenmedi.” demişti. “Yüzde 80 topa hakimdik.” savunmasını yapmıştı. Karakullukçu, bu sözlere atıfta bulundu. “Normalde bizim federasyon başkanımız için 30 şut daha kıymetli.” dedi. “Maç kazanmaktan ziyade istatistik kasmayı seviyoruz.” diye sözlerini noktaladı.
MONTELLA'NIN REAKSİYONU SORGULANDI
Ümit Özat, teknik direktör Montella’nın hırsını eleştirdi. “Montella’nın şu maçtaki hırsını ilk 2 maçta görmedik.” dedi. Teknik heyetin asıl reaksiyonu daha önce göstermesi gerektiğini vurguladı.
TEKNİK DİREKTÖR İÇİN AĞIR ELEŞTİRİ
Erman Özgür de Montella’yı hedef aldı. “Galip geldik, 5 saniye sevindik.” dedi. “Bundan daha iyisini yapabilir miydik?” diye sordu. “Montella gitsin desem hiç başım ağrımaz.” ifadelerini kullandı.
YEDEK OYUNCULARLA FARKLI BİR OYUN
Erman Toroğlu, Montella’nın 7 değişiklik yaptığını hatırlattı. “Çatır çatır top oynadı çocuklar.” dedi. “Niye önceki maçlarda oynayamadılar?” diye sordu.