Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş, Mamak metrosu şantiyesinde incelemeler yaparak projenin güncel durumu hakkında yetkililerden bilgi aldı. Yavaş, programına ABB Etüt ve Projeler Dairesi Başkanlığı Raylı Sistemler Şube Müdürlüğünü ziyaret ederek başladı. Ziyarette kendisine Mamak Belediye Başkanı Veli Gündüz Şahin eşlik etti.
MAMAK METROSUNDA İNCELEMELER SÜRÜYOR
Yetkililer tarafından Yavaş ve Şahin’e proje hakkında slayt üzerinden bilgi verildi. Görüşmede, 5 istasyonun fiilen yapımına başlandığı ifade edildi. Proje takvimi de değerlendirildi.
PROJENİN BİTİŞ TARİHİ NETLEŞTİ
Çalışmaların 16 Temmuz 2025 tarihinde başladığı hatırlatıldı. Projenin 14 Ocak 2029’da tamamlanmasının beklendiği kaydedildi. Yavaş, bilgilendirmenin ardından basın mensuplarıyla şantiye alanına geçti.
SEÇİM TARİHİNE GÖNDERME YAPILDI
Yavaş, projenin bitim tarihiyle ilgili olumlu bir mesaj verdi. “Seçimden önceye çekeriz inşallah” ifadesini kullandı. Ayrıca NATO Zirvesi hazırlıklarının Ankara’ya katkı sağladığını belirtti.
PARTİ DEĞİŞİKLİKLERİ HIZ KAZANDI
Bazı belediye başkanlarının parti değiştirmesine ilişkin soruya yanıt verdi. Yavaş, seçmenin farklı bir parti isteseydi onu seçeceğini söyledi. Son dönemde Nevşehir, Keçiören ve Keşan belediye başkanları AK Parti’ye katıldı.
ÜÇ BELEDİYE BAŞKANI AK PARTİ'DE
Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı, İYİ Parti’den AK Parti’ye geçti. Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan CHP’den istifa ederek katıldı. Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan da CHP’den ayrılan isimler arasına eklendi. Daha önce Ankara Haymana Belediye Başkanı Levent Koç da AK Parti’ye geçmişti.